Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing
- 7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky - Matěj Ulvr
- Buď svou značkou - Kateřina Toholová, Michal Vydržel
- Handmade byznys - Hana Konečná
- Internetový marketing - Viktor Janouch
- Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
- Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos
- Manuál copywritingu - Naučte se psát texty, které otevírají peněženky - Vojtěch Untermüller
- Marketing - 6.vydání - Philip Kotler, Armstrong Gary
- Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
- Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
- Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
- Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
- Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
- Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
- Marketingový výzkum - Radek Tahal
- Mediální moderna - Studie k soudobým formám de-abstrakce a mediality - Jiří Bystřický
- Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání - Tomáš Lukavec
- Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka
- Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou - Vendula Chalánková, Adéla Souralová, Tereza Hronová, Matouš Jelínek, Vendula Křivá, Stan
- Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu - Jiří Šedek
- Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
- Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka - Říha David
- Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
- Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová
- To nejlepší z Nejlepšího copywritera - Pavel Šenkapoun
- Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
- Základy Public Relations - L. Ron Hubbard