Marketing
- Adland (A Global History of Advertising) - Mark Tungate
- All American Ads Of the 50s - Jim Heimann (editor)
- Almanach českých novinářů (1989 - 2008) - Miroslav Sígl
- Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová
- Aplikovaný marketing - Milan Oreský a kolektív
- Autorské právo a právna úprava dizajnu - Ján Florián Gajniak
- Autorský zákon (Praktický komentář s judikaturou) - Radim Polčák, Pavel Koukal, Rudolf Leška
- Autorský zákon č. 185/2015 Z. z - Jarmila Lazíková
- Barbarians at the Gate - Bryan Burrough
- Brand destinácie (Miesto, Mesto, Krajina, Národ - Tvorba značky miesta)
- Brand New (Nová podoba značek) - Wally Olins
- Brand the Change - Anne Miltenburg
- Business Objectives - Workbook - Vicki Hollett
- Competitive Strategy (Winning Strategies) - Ace McCloud
- Contemporary Advertising - William F. Arens
- Copy Paste (How Advertising Recycles Ideas) - Joe la Pompe
- Copywriting (Pište texty, které prodávají) - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková
- Dark Web: Sex, drogy a bitcoiny - Dominik Stroukal
- Decoded (The Science Behind Why We Buy) - Phil P. Barden
- Deník CEO (33 pravidel byznysu a života) - Steven Bartlett
- Dynamické reklamy (Krom za krokem) - David Bauckmann
- Environmentálna ekonomika a manažment - Stanislav Hreusík
- Etika médií - Anna Remišová
- Experimental Formats and Packaging - Roger Fawcett-Tang
- Fashion Marketing - Mike Easey
- Faster, Higher, Farther - Jack Ewing
- Fenomén bulvár na Slovensku - Marcel Lincényi, Miroslav Kohuťár
- Filmové právo (Autorskoprávní perspektiva) - Ivan David
- Fundamentals of Marketing - Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, Paolo Antonetti
- Get Promoted - Niamh O'Keeffe
- Graphic Designer's Research Manual - Jennifer and Kenneth Visocky O'Grady
- Handmade plánovač - Veronika Bošková
- HBR's 10 Must Reads on Strategy - Michael E. Porter
- Hegarty on Advertising - John Hegarty
- Historie mediální komunikace - Pavel Verner
- Hollywood Made in China - Aynne Kokas
- Hot (Jak uspět v digitálním světě) - Filip Dřímalka
- How Brands Grow (What Marketers Don't Know) - Byron Sharp
- Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
- Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
- Intelligent Business - Elementary (Course Book) - Irene Barrall, Nikolas Barrall
- Intelligent Business - Intermediate (Coursebook) - Tonya Trappe, Graham Tullis
- Introduction To Sports Journalism - Brian Moritz, Lauren M. Burch, Matthew H. Zimmerman
- Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček, kolektiv
- Jak na média - Jan Pospíšil
- Jak na virtuální školení - Josef Kadlec
- Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
- Know Your Onions (Corporate Identity) - Drew de Soto
- Kompetentný hovorca - Eva Chudinová, Andrej Tušer
- Komunikace v informační společnosti - Josef Musil
- Kvalita služieb - trvalá výzva - Miroslav Hrnčiar
- Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza
- Ľudské zdroje I (Personálny manažment) - Gabriela Kalinová
- Market Leader New - Elementary - Course Book (Third Edition)
- Marketing (2. přepracované a doplněné vydání) - Marcela Zamazalová a kol.
- Marketing (Theory, Evidence, Practice) - Byron Sharp
- Marketing and Managing Tourism Destinations - Alastair M. Morrison
- Marketing management - Václav Stříteský a kolektív
- Marketing Planning & Strategy - John Dawes
- Marketing při utváření podnikové strategie - Karel Havlíček
- Marketing školy - Ludvík Eger
- Marketing: An Introduction (Fourteenth Edition) - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik
- Marketingová komunikace (Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání)
- Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
- Marketingový výzkum (Postupy, metody, trendy) - Radek Tahal
- McDonald´s - tak trochu jiná kultura? - Markéta Pravdová
- Média a modernita - John B. Thompson
- Médiá a novinári na Slovensku 2010 - Samuel Brečka a kolektív
- Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk
- Media life (Života v médiích) - Mark Deuze
- Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová
- Mediální monopol - M. A. Verick
- Mediální právo (2. rozšířené vydání) - Aleš Rozehnal
- Mediální právo (Komentář) - Kolektiv
- Mediální právo v informační společnosti - Ondřej Moravec
- Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Jan Pospíšil Závodný, Lucie Sára Závodná
- Mediální výchova - Cvičebnice (Metodika) - Jan Pospíšil
- Mediální zákony (Komentář) - Aleš Rozehnal
- Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století - Ludmila Štěrbová a kolektiv
- Mid-Century Ads - Steven Heller
- Mít vše hotovo (Umění produktivity bez stresu - Druhé, aktualizované vydání)
- Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová
- Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová
- Môj ženský biznis na Instagrame - Olga Olikova
- More Packaging Prototypes - Edward Denison
- Na volné noze (Podnikejte jako profesionálové) - Robert Vlach
- Na voľnej nohe (Podnikajte ako profesionáli) - Robert Vlach
- Naučte se investovat (2. rozšířené vydání) - Daniel Gladiš
- Nekonečná hra - Simon Sinek
- No Filter (The Inside Story of Instagram) - Sarah Frier
- Noise (A Flaw in Human Judgmen) - Cass R. Sunstein, Daniel Kahneman, Olivier Sibony
- Noise (A Flaw in Human Judgment) - Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein
- Nová ekologie médií (Konvergence a mediamorfóza) - Karol Jakubowicz
- O komentáři, o komentátorech - Barbora Osvaldová
- O značkách - Wally Olins
- Ochrana důvěrných informací v obchodním styku - Ivana Štenglová, Václav Pilík
- Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií - Jarmila Šalgovičová, Jana Urdziková
- Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
- Ovládajú nás masmédiá? - Jozef Luscoň
- Planning and Managing a Corporate Event - Karen Lindsey
- Podprahové techniky PREDAJA - Martin Michálek
- Poznámky ke studiím nových médií - Jakub Macek
- Praktikum sociálnej komunikácie - Elena Hradiská, Helena Čertíková, Zora Hudíková
- Praktikum z marketingu služieb - Ľubica Gajanová, Margaréta Nadányiová
- Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla
- Právo duševného vlastníctva - Zuzana Adamová
- Právo duševného vlastníctva (2. upravené vydanie) - Peter Vojčík a kolektív
- Právo v dabingu - Martin Adamec, Vladimír Sharp
- Predpisy práva duševného vlastníctva - Veronika Skorková
- Príbeh štúdia Pixar - Lawrence Levy
- Priemyselné práva a právo vyšľachtiteľov - Peter Muríň
- Propaganda a manipulace - Pavel Verner
- Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv
- Public Relations - Jacquie L’Etang
- Reklamné stavby (podľa stavebného zákona) - Helena Spišiaková
- Reklamní právo - Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejova,
- Rozvrat (Jak se národy vyrovnávají s krizemi) - Jared Diamond
- Scientific Advertising - Claude C. Hopkins
- Show Me the Money! - Esteve Calzada
- Škoda - Ein Auto macht Geschichte - Johannes Jetschgo
- So You Want to Publish a Magazine? - Angharad Lewis
- Sociální a mediální komunikace - Josef Musil
- Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
- Sociologie médií - Jaroslav Huk
- Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová
- Srovnávací reklama - Ondřej Hruda
- Strategický marketing (Strategie a trendy) - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
- Studia vizuální kultury - Marita Sturken, Lisa Cartwright
- Šum (O chybách v lidském úsudku) - Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein
- Šum (O chybách v ľudskom úsudku) - Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein
- Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax - S.G. Korkonosenko
- The Advertising Effect (How to Change Behaviour) - Adam Ferrier
- The Art of Client Service - Robert Solomon
- The Big Book of Bags, Tags, and Labels - Christian Campos
- The Infinite Game - Simon Sinek
- The Song of Significance - Seth Godin
- The Ultimate Marketing and PR Book - Eric Davies, Nick Smith, Brian Salter
- This is Marketing - Seth Godin
- Transparentní společnost - Gianni Vattimo
- Trhy (Měnová politika pro nadšence a investory) - Dominik Stroukal, Jan Berka
- Udržateľný marketing - Katarína Chomová
- Uspejte v online - Performics a kolektív
- Úspešné handmade podnikanie - Veronika Bošková
- Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa
- Válka o Uber (Příběh zběsilé ctižádosti) - Mike Isaac
- Velký úspěch v malém podniku - Hans-Peter Zimmermann
- Viete čo kupujete? A čo jete? - Thilo Bode
- Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk
- What Is Packaging Design? - Giles Calver
- Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret
- Základy marketingu - Miroslav Karlíček
- Základy marketingu - Učebnice studenta 2 - Marek Moudrý
- Základy SEO: jasně a stručně - Michal Binka, Dalibor Jaroš
- Zákon o mediaci (Komentář) - Martina Doležalová a kol.
- Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
- Zlaté časy české reklamy - Pavla Vošahlíková
- Známkové právo v mezinárodních souvislostech - Jan Hák
- Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová
- Žurnalisti - Pavol Dinka
- Žurnalistika a společnost - Denis McQuail