Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=1Ug7MQAACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=1Ug7MQAACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=1Ug7MQAACAAJ&dq=isbn:9781474606493&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=1Ug7MQAACAAJ&dq=isbn:9781474606493&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/War_Paint.html?hl=&id=1Ug7MQAACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=1Ug7MQAACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): War Paint is the story of two extraordinary women, Miss Elizabeth Arden and Madame Helena Rubinstein, and the legacy they left: a story of feminine vanity and marketing genius.
Popis knihy: Kniha "War Paint" od Lindy Woodhead zkoumá závod mezi Elizabeth Arden a Helenou Rubinstein, dvěma ikonickými postavami v kosmetickém průmyslu. Popisuje jejich obchodní strategie, osobní životy a jejich vzájemnou konkurenci, která formovala moderní kosmetiku.
Děj: Kniha se soustředí na rivalitu mezi Elizabeth Arden a Helenou Rubinstein, dvěma vizionářkami, které změnily svět krásy. Příběh zachycuje jejich vzestupy a pády, jakož i jejich odlišné filozofie týkající se krásy a podnikání. Arden, uznávaná americká podnikatelka, vsadila na marketing a efektivitu, zatímco Rubinstein, původem z Polska, se zaměřila na luxus a inovaci. Konflikt mezi nimi vyvrcholí v těžkých osobních i profesních bitvách, které odhalují komplexnosti ženské konkurence v patriarchální společnosti.
Témata: konkurence, ženská podnikatelka, krása a lifestyle, sociální a kulturní dopady, osobní ambice
Klíčová slova: Elizabeth Arden, Helena Rubinstein, kosmetika, konkurence, ženská moc
Cílová skupina: Kniha je určena dospělým čtenářům, zvláště ženám se zájmem o historii krásy, podnikání a ženskou kulturu.