Kniha

Vize tržního úspěchu

Autor: Michal Černý

Žánr: Odborná literatura > Společenské vědy > Politologie > Politika,Společnost

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.

Koupit:

  • 267 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788074310713
    • Název: Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    • Autor: Tomek, Gustav, 1935-2017
    • Žánr: monografie, monographs
    • Další autoři: Vávrová, Věra, 1955-
    • Jazyk: Anglické resumé
    • Fyzický popis: 262 s., [2] složené l. barev. obr. příl. : il. ; 25 cm
    • Formální heslo: monografie, monographs
Vize tržního úspěchu

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo