Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=M-0kzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=M-0kzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=M-0kzwEACAAJ&dq=isbn:9781529092097&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=M-0kzwEACAAJ&dq=isbn:9781529092097&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Underworld.html?hl=&id=M-0kzwEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=M-0kzwEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): He offers a panoramic vision of America, defined by the overarching conflict of the cold war.This is an awe-inspiring story, seen in deep, clear detail, of men and women, together and apart, as they search for meaning, survival and ...
Klíčová slova: postmodernismus, atomová hrozba, odpad, americká historie, trauma
Cílová skupina: Román je určen pro dospělé čtenáře, zejména zájemce o literaturu s filozofickými a historickými tématy, fanoušky postmodernismu a komplexních společenských analýz.
Děj: Román 'Underworld' od Dona DeLilla sleduje život Nicka Shaye, manažera odpadového hospodářství z Bronxu, který pátrá po osudu baseballového míčku, jenž rozhodl slavnou utkání New York Giants v roce 1951. Příběh je mozaikou osudů postav napříč druhou polovinou dvacátého století, reflektuje atomové hrozby, environmentální krizi, americkou společnost i zásadní historické události – od studené války po kulturní proměny. Mezi vedlejšími motivy románu jsou například vztah Nicka k jeho rodině, související se smrtí a vinou; paralelní linie reflektují individuální i kolektivní trauma, úpadek hodnot, obsesivní sběratelství a nevyhnutelnost odpadu – fyzického i duševního. Román končí Nickovou konfrontací s minulostí a pokusem pochopit vlastní místo v chaotickém světě pod povrchem oficiální historie[1].