Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=MR3mzgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=MR3mzgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=MR3mzgEACAAJ&dq=isbn:9783775752718&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=MR3mzgEACAAJ&dq=isbn:9783775752718&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Thinking_the_Photobook.html?hl=&id=MR3mzgEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=MR3mzgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): The book format, the materiality of the paper, and the type of binding have just as much effect on the viewer as the selection of images, their positioning in the layout, typography, and texts.