Kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík

Žánr: Marketingová komunikace

Téma Teorie a praxe v marketingové komunikaci završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, „Žena a muž v marketingové komunikaci“, „Tradiční a nové v marketingové komunikaci“, „Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci“, „Globální a lokální v marketingové komunikaci“ a „Mládí a zralost v marketingové komunikaci“ přinesly dílčí pohledy na jednotlivé „antagonismy“, které je možné ve světě marketingové komunikace najít a definovat. Střet „teorie a praxe“ přináší rovinu, která tyto dílčí pohledy shrnuje a zároveň překračuje. Potkávání teorie a praxe je samozřejmě přítomné takřka ve všech odborných textech, které se (nejen) otázkou marketingové komunikace zabývají. Zároveň je otázka vztahu teoretického a praktického zásadní, protože, byť je teorie prakticky vždy vyabstrahována z praxe, se může leckomu jevit, že jsou světy teoretického a praktického v jistém rozporu. Důvodem může být například to, že svět marketingové a marketingově komunikační praxe se vyvíjí tak rychle, že na to svět teorie, pokud mu přisoudíme především roli definice a klasifikace pojmů, jen s obtížemi reaguje. Reálné jevy, které jsou ve světě marketingové komunikace přítomny, jsou navíc tak vzájemně provázané, že jejich klasifikaci obvykle nejde zpracovat zcela bezrozporně. V této monografii jsme chtěli ukázat, jak různě lze ve světě marketingové komunikace nahlížet na polaritu teorie a praxe. Jak je tomu již v této monografické řadě tradicí, na jednotlivých kapitolách pracoval autorský tým z několika českých, moravských a slovenských univerzit. Možných pohledů na věc by jistě bylo mnohem víc, proto ani náš přehled nemůže být a není vyčerpávající. Přesto věříme, že bude pro čtenáře dostatečně ilustrativní a podnětný.

Koupit:

  • 191 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788087500682
    • Název: Teorie a praxe v marketingové komunikaci
    • Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Poznámky: Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 200 výtisků
    • Jazyk: Částečně slovenský text, česká a anglická resumé
    • Nakladatel: Radim Bačuvčík - VeRBuM
    • Rok vydání: 2015
    • Fyzický popis: 190 stran : ilustrace ; 21 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo