Kniha

Strategický marketing

Autor: Dagmar Lesáková

Žánr: Management

Cieľom predkladanej publikácie je:vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Koupit:

  • 529 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788089710072
    • Název: Strategický marketing
    • Autor: Lesáková, Dagmar, 1949-
    • Žánr: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
    • Nakladatel: Sprint 2
    • Rok vydání: 2014
    • Fyzický popis: 350 stran : ilustrace ; 21 cm
    • Formální heslo: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
Strategický marketing

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo