Kniha

Specifika marketingu luxusních značek

Autor: Květa Olšanová

Žánr: Marketing

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Koupit:

  • 339 Kč Buy now
  • 303 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788027139217
    • Název: Specifika marketingu luxusních značek
    • Autor: Olšanová, Květa
    • Žánr: monografie, případové studie, monographs, case studies
    • Jazyk: Anglické resumé
    • Nakladatel: Grada Publishing
    • Rok vydání: 2023
    • Fyzický popis: 163 stran : ilustrace ; 24 cm
    • Formální heslo: monografie, případové studie, monographs, case studies
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: QcLhEAAAQBAJ
    • ETag: fUT4UMvSVMA
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/QcLhEAAAQBAJ
    • Název (Google Books): Specifika marketingu luxusních značek
    • Autoři: Olšanová Květa
    • Datum vydání (Google Books): 2023-09-25
    • Identifikátory (ISBN): 9788027139217 (ISBN_13), 802713921X (ISBN_10)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=true
    • Počet stran: 85
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Business & Economics
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: 0.1.2.0.preview.1
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=QcLhEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&edge=curl&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=QcLhEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=QcLhEAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=isbn:9788027139217&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=QcLhEAAAQBAJ&dq=isbn:9788027139217&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Specifika_marketingu_luxusn%C3%ADch_zna%C4%8Dek.html?hl=&id=QcLhEAAAQBAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): PARTIAL
    • Embedovatelná (embeddable): true
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=true
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=QcLhEAAAQBAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): SAMPLE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
Specifika marketingu luxusních značek

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo