Kniha

Sociální marketing

Autor: Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Žánr: Marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Koupit:

  • 299 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788087500804
    • Název: Sociální marketing
    • Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Harantová, Lenka, 1984-
    • Poznámky: 1000 výtisků
    • Jazyk: Anglické resumé
    • Nakladatel: Radim Bačuvčík - VeRBuM
    • Rok vydání: 2016
    • Fyzický popis: 254 stran : ilustrace ; 23 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Sociální marketing

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo