Kniha

Sestavte dobrý marketingový plán

Autor: John Westwood

Žánr: Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing

Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.

Koupit:

  • 268 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788075086242
    • Název: Sestavte dobrý marketingový plán : jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingovách cílů
    • Autor: Westwood, John, 1947-
    • Žánr: příručky
    • Další autoři: Piňos, Tomáš
    • Poznámky: Překlad: Tomáš Piňos, Přeloženo z angličtiny
    • Jazyk: cze
    • Nakladatel: Lingea s.r.o.
    • Rok vydání: 2020
    • Fyzický popis: 202 stran ; 22 cm
    • Formální heslo: příručky
Sestavte dobrý marketingový plán

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo