Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=gDLpyWtFacYC&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&edge=curl&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=gDLpyWtFacYC&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=gDLpyWtFacYC&printsec=frontcover&dq=isbn:9781556220784&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=gDLpyWtFacYC&dq=isbn:9781556220784&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Programming_Game_AI_by_Example.html?hl=&id=gDLpyWtFacYC
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): PARTIAL
Embedovatelná (embeddable): true
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=true
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=gDLpyWtFacYC&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): SAMPLE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): This book describes in detail many of the AI techniques used in modern computer games, explicity shows how to implement these practical techniques within the framework of several game developers with a practical foundation to game AI.