Kniha

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

Autor: Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta

Žánr: Vztahy a rodina

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout veškolní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů.Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení.Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdrojepro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.

Koupit:

  • 109 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788024620572
    • Název: Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
    • Autor: Chvál, Martin
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Kasíková, Hana, 1952-, Valenta, Josef, 1954-
    • Jazyk: Anglické resumé
    • Fyzický popis: 112 s. : il. ; 21 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo