Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=dKIztAEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=dKIztAEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=dKIztAEACAAJ&dq=isbn:9780007582471&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=dKIztAEACAAJ&dq=isbn:9780007582471&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/One_in_a_Million.html?hl=&id=dKIztAEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=dKIztAEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): Infuriated by the advertising agency across the hall making fun of her job, Annie accepts their crazy challenge - to make a random stranger Instagram-famous in just 30 days.
Děj: Annie Higginsová se vzdala lásky, aby se mohla soustředit na svůj malý podnik v oblasti digitálního marketingu, který provozuje se svou nejlepší kamarádkou Mirandou. Když ji reklamní agentura ze stejné budovy začne provokovat kvůli její práci, Annie přijme jejich bláznivou výzvu – učinit z náhodného cizince Instagram celebritu během pouhých třiceti dnů. Jako cíl je vybrán Dr. Samuel Page, historik a odpůrce sociálních médií. Annie je odhodlaná sázku vyhrát, ať už se to Samovi líbí nebo ne. V průběhu svého snažení se Annie a Sam vzájemně poznávají, což vede k tomu, že Annie začíná zjišťovat více o sobě samé. Nakonec musí učinit rozhodnutí o tom, co je v životě skutečně důležité.
Klíčová slova: romantická komedie, sociální média, marketing, moderní My Fair Lady, podnikání
Cílová skupina: Dospělí čtenáři, zejména ženy, které mají rády romantické komedie a příběhy s tematikou sociálních médií a moderních vztahů. Kniha je určená pro milovníky lehké, vtipné a srdcervoucí romantiky.