Kniha

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Miles Young

Žánr: Marketing

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Koupit:

  • 189 Kč Buy now
  • 312 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788025621592
    • Název: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
    • Autor: Young, Miles, 1954-
    • Žánr: populárně-naučné publikace, popular works
    • Další autoři: Juppa, Vlastimil
    • Poznámky: Překlad z angličtiny Vlastimil Juppa
    • Jazyk: cze
    • Nakladatel: Svojtka & Co.
    • Rok vydání: 2018
    • Fyzický popis: 288 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, mapy ; 26 cm
    • Formální heslo: populárně-naučné publikace, popular works
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: uN4LuAEACAAJ
    • ETag: QshMsjbIFTk
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/uN4LuAEACAAJ
    • Název (Google Books): Ogilvy o reklamě v digitálním věku
    • Autoři: Miles Young
    • Datum vydání (Google Books): 2018
    • Identifikátory (ISBN): 8025621596 (ISBN_10), 9788025621592 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Typ tisku: BOOK
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=uN4LuAEACAAJ&dq=isbn:9788025621592&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=uN4LuAEACAAJ&dq=isbn:9788025621592&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Ogilvy_o_reklam%C4%9B_v_digit%C3%A1ln%C3%ADm_v%C4%9Bku.html?hl=&id=uN4LuAEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=uN4LuAEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo