Kniha

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

Autor: Markéta Selucká, Svatava Veverková

Žánr: Sociologie

Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme. Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ). Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům.

Koupit:

  • 350 Kč Buy now
  • 313 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788075022936
    • Název: Obchodní podmínky ve vztazích B2C
    • Autor: Selucká, Markéta, 1971-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Veverková, Svatava
    • Poznámky: Přehled souvisejících právních předpisů
    • Nakladatel: Leges
    • Rok vydání: 2018
    • Fyzický popis: 184 stran ; 21 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Obchodní podmínky ve vztazích B2C

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo