Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=dsfTzgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=dsfTzgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=dsfTzgEACAAJ&dq=isbn:9780241553442&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=dsfTzgEACAAJ&dq=isbn:9780241553442&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Penguin_Readers_Level_4_No_Rules_Rules_E.html?hl=&id=dsfTzgEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=dsfTzgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): Reed Hastings started Netflix with Marc Randolph in 1997. Their company has completely changed how we watch TV and films. In this book, Reed explains the secret to the company's success and how at Netflix, there really are NO rules.
Klíčová slova: Netflix, firemní kultura, inovace
Cílová skupina: Profesionálové, studenti podnikání, lidé se zájmem o firemní kulturu a inovace.