Kniha

Moderní marketingová komunikace

Autor: Jana Přikrylová

Žánr: Marketing

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě.Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Koupit:

  • 399 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788027107872
    • Název: Moderní marketingová komunikace
    • Autor: Přikrylová, Jana, 1951-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Poznámky: Na rubu titulní stránky chybně uvedeno též: První vydání, Terminologický slovník
    • Nakladatel: Grada Publishing
    • Rok vydání: 2019
    • Fyzický popis: 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Moderní marketingová komunikace

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo