Kniha

Media Relations není manipulace

Autor: Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová

Žánr: Marketing

Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations.Je zde představeno nejen pros­tředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro komunikaci s novináři, kdy a jak je používat a na příkladech z praxe bude vysvět­leno, v jakých situacích se mohou dělat chyby a co může správný nebo naopak špatný krok v komunikaci firmě způsobit.

Koupit:

  • 215 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 8086119432
    • Název: Media Relations není manipulace
    • Autor: Věrčák, Vladimír
    • Žánr: studie, studies
    • Další autoři: Girgašová, Jana, Liškařová, Renata
    • Poznámky: Terminologický slovník
    • Fyzický popis: 136 s. : il. ; 21 cm
    • Formální heslo: studie, studies
Media Relations není manipulace

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo