Kniha

Marketingový výzkum

Autor: Radek Tahal

Žánr: Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Koupit:

  • 438 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788027135356
    • Název: Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy
    • Autor: Tahal, Radek, 1970-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Nakladatel: Grada Publishing
    • Rok vydání: 2022
    • Fyzický popis: 293 stran : ilustrace ; 25 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: lW2nEAAAQBAJ
    • ETag: NRgptsUKV/g
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/lW2nEAAAQBAJ
    • Název (Google Books): Marketingový výzkum
    • Autoři: Tahal Radek, a kolektiv
    • Datum vydání (Google Books): 2022-11-23
    • Identifikátory (ISBN): 9788027135356 (ISBN_13), 8027135354 (ISBN_10)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=true
    • Počet stran: 150
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Business & Economics
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: 0.1.2.0.preview.1
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=lW2nEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&edge=curl&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=lW2nEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=lW2nEAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=isbn:9788027135356&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=lW2nEAAAQBAJ&dq=isbn:9788027135356&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Marketingov%C3%BD_v%C3%BDzkum.html?hl=&id=lW2nEAAAQBAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): PARTIAL
    • Embedovatelná (embeddable): true
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=true
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=lW2nEAAAQBAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): SAMPLE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu.
Marketingový výzkum

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo