Kniha

Marketingový průzkum (Poznáváme svoje zákazníky)

Autor: Miroslav Foret

Žánr: Marketingová komunikace

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků.Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: * jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl * kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout * jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete: * rady pro začátečníky * příklady konkrétních praktických problémů * otázky k zamyšlení * praktickou ukázku jednoduchého průzkumu

Koupit:

  • 247 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788025121832
    • Název: Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky
    • Autor: Foret, Miroslav, 1946-
    • Fyzický popis: 121 s. ; 23 cm
Marketingový průzkum (Poznáváme svoje zákazníky)

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo