Kniha

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál, Jitka Černá

Žánr: Mezinárodní marketing

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Koupit:

  • 280 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788087865149
    • Název: Marketingové řízení památkových objektů
    • Autor: Dostál, Petr, 1953-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Černá, Jitka, 1961-
    • Jazyk: České a anglické resumé
    • Fyzický popis: 195 s. : il. ; 23 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Marketingové řízení památkových objektů

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo