Kniha

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Žánr: Marketing

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.

Koupit:

  • 185 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788074182662
    • Název: Marketingové řízení místního rozvoje
    • Autor: Foret, Miroslav, 1946-
    • Žánr: monografie, monographs
    • Poznámky: Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s
    • Nakladatel: Key Publishing s.r.o.
    • Rok vydání: 2016
    • Fyzický popis: 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm
    • Geografické heslo: Brno (Česko), Brno (Czechia)
    • Formální heslo: monografie, monographs
Marketingové řízení místního rozvoje

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo