Kniha

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský

Žánr: Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Koupit:

  • 223 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788027117246
    • Název: Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing
    • Autor: Jesenský, Daniel
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Nakladatel: Grada
    • Rok vydání: 2020
    • Fyzický popis: 506 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo