Kniha

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Autor: Petr Frey

Žánr: Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích.

Koupit:

  • 357 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788072612376
    • Název: Marketingová komunikace : nové trendy 3.0
    • Autor: Frey, Petr, 1957-
    • Žánr: příručky, handbooks and manuals
    • Poznámky: Terminologický slovník
    • Fyzický popis: 203 s., [4] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    • Formální heslo: příručky, handbooks and manuals
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo