Kniha Marketing Research (Tools and Techniques) Autor: Nigel Bradley Žánr: Odborné a naučné Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti Oxford University Press. Koupit: 1 982 Kč Seřadit podle: Nejnovější Nejlépe hodnocené Načítání recenzí... Načíst další recenze Přidat recenzi Vaše recenze: Hodnocení: Vyberte hodnocení ⭐ ⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ Odeslat recenzi Detaily knihy: ISBN: 9780199655090Název: Marketing research : tools & techniquesAutor: Bradley, Nigel, 1958-Žánr: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)Poznámky: Předchozí vyd.: 2010, Terminologický slovníkFyzický popis: xx, 527 s. : il. ; 25 cmFormální heslo: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)