Kniha

Marketing při utváření podnikové strategie

Autor: Karel Havlíček

Žánr: Marketing

Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou.

Koupit:

  • 325 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788074081002
    • Název: Marketing při utváření podnikové strategie
    • Autor: Kašík, Milan, 1948-
    • Žánr: monografie, monographs
    • Další autoři: Havlíček, Karel, 1969-
    • Jazyk: Anglické resumé
    • Fyzický popis: 274 s. : il. ; 25 cm
    • Formální heslo: monografie, monographs
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: htKVrgEACAAJ
    • ETag: GKTQtSKuZfQ
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/htKVrgEACAAJ
    • Název (Google Books): Marketing při utváření podnikové strategie
    • Autoři: Milan Kašík, Karel Havlíček
    • Datum vydání (Google Books): 2015
    • Identifikátory (ISBN): 8074081001 (ISBN_10), 9788074081002 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Počet stran: 274
    • Typ tisku: BOOK
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=htKVrgEACAAJ&dq=isbn:9788074081002&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=htKVrgEACAAJ&dq=isbn:9788074081002&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Marketing_p%C5%99i_utv%C3%A1%C5%99en%C3%AD_podnikov%C3%A9_st.html?hl=&id=htKVrgEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=htKVrgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
Marketing při utváření podnikové strategie

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo