Kniha

Marketing management

Autor: Václav Stříteský a kolektív

Žánr: Marketing

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.

Koupit:

  • 881 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788074008979
    • Název: Marketing management
    • Autor: Stříteský, Václav
    • Žánr: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
    • Jazyk: Český text
    • Nakladatel: C.H. Beck
    • Rok vydání: 2023
    • Fyzický popis: xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
    • Formální heslo: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: 6wJr0AEACAAJ
    • ETag: iphwU3a1hDo
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/6wJr0AEACAAJ
    • Název (Google Books): Marketing management
    • Autoři: Václav Stříteský
    • Datum vydání (Google Books): 2023
    • Identifikátory (ISBN): 8074008975 (ISBN_10), 9788074008979 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Typ tisku: BOOK
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=6wJr0AEACAAJ&dq=isbn:9788074008979&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=6wJr0AEACAAJ&dq=isbn:9788074008979&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Marketing_management.html?hl=&id=6wJr0AEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=6wJr0AEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
Marketing management

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo