Kniha

Marketing cestovního ruchu

Autor: Josef Zelenka

Žánr: Marketingová komunikace

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech. Setkáme se s ním jak ve zcela tradičním pojetí představovaném obchodními, výrobními podniky a podniky služeb, tak i v méně tradičních oblastech, jakými jsou samosprávné činnosti (marketing obcí), politika (marketing politických stran a hnutí), sociální oblast (marketing neziskových organizací) a v neposlední řadě se rozvíjí i trend oborového marketingu, který představuje například právě marketing cestovního ruchu. Velmi dobře je k tomuto tématu rozpracována i jedna ze strategií zaměřujících se na cestovní ruch, kterou je výnosový management. Autor zcela v souladu s moderním pohledem na marketing rozšiřuje základní soubor marketingového mixu z tzv. 4 P na 8 P, která se v současnosti považují například v oboru marketingu cestovního ruchu za standardní přístup. Obecně má skriptum vysokou odbornou úroveň, výrazně podpořenou mohutnou citací domácích i zahraničních autorů odborné literatury a celou řadou praktických poznatků a příkladů prezentovaných v případových studiích, které lze ze značné části připsat přímo autorovi skripta. Toto skriptum přináší velmi vhodné doplnění k publikacím zabývajícím se obecným marketingem.

Koupit:

  • 448 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788086723952
    • Název: Marketing cestovního ruchu
    • Autor: Zelenka, Josef, 1960-
    • Žánr: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
    • Poznámky: Terminologický slovník
    • Fyzický popis: 240 s. : il. ; 24 cm
    • Formální heslo: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: BzJMcgAACAAJ
    • ETag: zFacwgVcZJM
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/BzJMcgAACAAJ
    • Název (Google Books): Marketing cestovního ruchu
    • Autoři: Josef Zelenka
    • Datum vydání (Google Books): 2010
    • Identifikátory (ISBN): 808672395X (ISBN_10), 9788086723952 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Počet stran: 240
    • Typ tisku: BOOK
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=BzJMcgAACAAJ&dq=isbn:9788086723952&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=BzJMcgAACAAJ&dq=isbn:9788086723952&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Marketing_cestovn%C3%ADho_ruchu.html?hl=&id=BzJMcgAACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=BzJMcgAACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
Marketing cestovního ruchu

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo