Kniha Marketing: An Introduction (Fourteenth Edition) Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik Žánr: Marketing Dechberoucí titul z kategorie Marketing od společnosti Pearson. Koupit: 2 560 Kč Seřadit podle: Nejnovější Nejlépe hodnocené Načítání recenzí... Načíst další recenze Přidat recenzi Vaše recenze: Hodnocení: Vyberte hodnocení ⭐ ⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ Odeslat recenzi Detaily knihy: ISBN: 9781292294865Název: Marketing : an introductionAutor: Armstrong, GaryŽánr: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)Další autoři: Kotler, Philip, 1931-, Opresnik, Marc Oliver, 1969-Poznámky: Terminologický slovníkNakladatel: PearsonRok vydání: 2020Fyzický popis: 676 stran : ilustraceFormální heslo: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)