Kniha

Marketing a management cestovního ruchu

Autor: na národní a regionální úrovni

Žánr: Vysoké školy

Publikace Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni se věnuje velmi aktuálním tématům a je logicky rozdělena do čtyř základních částí. První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na národní a regionální úrovni, ale i na úrovni mezinárodní. Vhodně je tato část publikace doplněna i o problematiku lázeňského cestovního ruchu, který je velmi významnou součástí cestovního ruchu České republiky. Druhá část Marketing a management v cestovním ruchu, měření vlivů cestovního ruchu v destinaci obsahuje kromě teoretického zázemí i šetření provedené v období ledna 2014, které bylo zaměřeno nejen na charakteristiky z hlediska cestovního ruchu, ale také na využívání a hodnocení marketingové komunikace právě v souvislosti s cestováním. Právní problematika ve vztahu k cestovnímu ruchu je logicky součástí třetí části publikace Cestovní ruch jako průřezové odvětví. Přestože jsou legislativní podmínky komplikovaným problémem a v současné době procházejí řadou změn, autoři se s tím velmi dobře vypořádali. Stejně tak je tato část publikace vhodně doplněna o problematiku bezpečnostní situace a zdůraznění zmírnění chudoby, která je důležitou otázkou pro mnoho rozvojových zemí v rámci subsaharské Afriky. Velmi pozitivně hodnotím čtvrtou část publikace, která obsahuje výstupy studentské grantové soutěže. Řešitelé projektu se adekvátním způsobem zhostili cílů, které si vytyčily, jedná se zejména o analýzu poptávky a nabídky turistického regionu Střední Čechy a zhodnocení destinačního managementu v regionu. Kladně hodnotím provedená dotazníková šetření ve vztahu k poptávce, jejichž účelem bylo zmapovat návštěvnost v turistických oblastech Střední Čechy západ, Střední Čechy jih a Střední Čechy severovýchod Polabí, zaměřit se na skladbu návštěvníků, způsob trávení volného času, spokojenost návštěvníků s nabídkou cestovního ruchu, kvalitou poskytovaných služeb a zájem region v budoucnu opět navštívit. Dotazníková šetření ve vztahu k řízení cestovního ruchu v turistickém regionu byla zaměřena mj. na zjištění názorů na vznik a fungování turistické organizace v regionu. Publikaci tak lze jednoznačně doporučit nejen studentům oboru cestovní ruch, pro které představuje dobrý základ pro další specializaci, ale i veřejnosti, která si může prostřednictvím tohoto textu ověřit své znalosti z oblasti marketingu a managementu cestovního ruchu a rozšířit si je, případně může o tomto tématu získat klíčové informace. Práci lze označit jako unikátní materiál pro čtenářskou veřejnost i odborníky v cestovním ruchu, a to jak vzhledem k rozsahu, tak i k hloubce provedené analýzy a hodnocení.

Koupit:

  • 300 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788074521096
    • Název: Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
    • Autor: Bejdáková, Blanka
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Paulovčáková, Lucie, Benešová, Petra, Hamarnehová, Iveta, 1971-, Houška, Petr, 1960-, Kmeco, Ľubomír, Kočová, Jaroslava, Laluhová, Petra, 1963-, Kohout, Martin, Petráš, René, 1974-, Sysel, Jiří, Šrámková, Dana, Vacenovský, Michal, Valíčková, Jitka, Vávrová, Barbora, Zelinka, Jan, 1946-
    • Jazyk: Částečně slovenský text
    • Nakladatel: Univerzita Jana Amose Komenského Praha
    • Rok vydání: 2015
    • Fyzický popis: 236 stran : ilustrace, mapy ; 23 cm
    • Geografické heslo: Čechy střední (Česko), Bohemia, Central (Czechia)
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: Vf1jjwEACAAJ
    • ETag: HtpkXv0+Y2o
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/Vf1jjwEACAAJ
    • Název (Google Books): Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
    • Datum vydání (Google Books): 2015
    • Identifikátory (ISBN): 8074521095 (ISBN_10), 9788074521096 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Typ tisku: BOOK
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=Vf1jjwEACAAJ&dq=isbn:9788074521096&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=Vf1jjwEACAAJ&dq=isbn:9788074521096&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Marketing_a_management_cestovn%C3%ADho_ruchu.html?hl=&id=Vf1jjwEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=Vf1jjwEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
Marketing a management cestovního ruchu

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo