Kniha

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Žánr: Marketingová komunikace

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Koupit:

  • 219 Kč Buy now
  • 208 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 8071689793
    • Název: Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy
    • Autor: Vysekalová, Jitka, 1941-2024
    • Žánr: učebnice středních škol, učebnice vyšších odborných škol, textbooks (secondary), textbooks (postsecondary)
    • Další autoři: Vydrová, Jaruše, Strnad, Pavel, 1938-2014, Postler, Milan, 1960-
    • Nakladatel: Fortuna
    • Rok vydání: 2006
    • Fyzický popis: 247 stran : ilustrace, schémata
    • Formální heslo: učebnice středních škol, učebnice vyšších odborných škol, textbooks (secondary), textbooks (postsecondary)
Marketing

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo