Kniha

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Autor: Ida Rašovská, Kateřina Ryglová

Žánr: Management v podnikání

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Koupit:

  • 94 Kč Buy now
  • 259 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788024750217
    • Název: Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
    • Autor: Vajčnerová, Ida, 1967-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Ryglová, Kateřina
    • Jazyk: České a anglické resumé
    • Nakladatel: Grada
    • Rok vydání: 2017
    • Fyzický popis: 186 stran : ilustrace ; 24 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Management kvality služeb v cestovním ruchu

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo