Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=uV2hzgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=uV2hzgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=uV2hzgEACAAJ&dq=isbn:9781529114294&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=uV2hzgEACAAJ&dq=isbn:9781529114294&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Letters_to_Camondo.html?hl=&id=uV2hzgEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=uV2hzgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): I know your street rather well. The Camondos lived just a few doors away from Edmund de Waal's forebears. Like de Waal's family, they were part of belle epoque high society. They were also targets of anti-Semitism.
Klíčová slova: Camondo, rodinná historie, židovské dědictví, umění, paměť, holokaust
Cílová skupina: Kniha je určena dospělým čtenářům zajímajícím se o historii, židovské osudy, dědictví, paměť, umění a reflexi traumatu evropských dějin. Osloví zejména čtenáře literatury faktu, memoárů a eseje s hlubokým zájmem o kulturní a osobní vzpomínky.
Děj: Kniha 'Letters to Camondo' od Edmunda de Waala je sbírkou imaginárních dopisů adresovaných Moïse de Camondovi, židovskému bankéři a sběrateli umění, který vybudoval v Paříži velkolepý dům plný uměleckých předmětů. Autor v padesáti osmi dopisech rozjímá o historii, asimilaci, rodině, umění a hodnotě paměti, přičemž reflektuje osud Camondovy rodiny. Po smrti jeho syna Nissima v první světové válce Camondo přeměnil svůj dům v památník a po vlastní smrti jej odkázal Francii jako muzeum. Kniha se vrací ke ztrátám, rozbitím a pokusům rekonstruovat osobní a kolektivní paměť, včetně osudů Camondových příbuzných, kteří zahynuli v holokaustu. Přináší silně emotivní i historicky poučený pohled na židovské dědictví a utrpení v době evropských dějin 19. a 20. století. Kniha spojuje osobní zamyšlení se zkoumáním umění a pomíjivosti, a je zároveň intimní zpovědí i aktem pietní paměti[1][2][3].