Kniha

Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Autor: Gil Carlos

Žánr: Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Koupit:

  • 312 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788027112968
    • Název: Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
    • Autor: Gil, Carlos, 1983-
    • Žánr: příručky, handbooks and manuals
    • Další autoři: Sýkorová, Ivana
    • Poznámky: Přeloženo z angličtiny
    • Jazyk: cze
    • Nakladatel: Grada
    • Rok vydání: 2021
    • Fyzický popis: 196 stran : ilustrace ; 24 cm
    • Formální heslo: příručky, handbooks and manuals
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: sQlIEAAAQBAJ
    • ETag: 1YO0TdbO7rs
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/sQlIEAAAQBAJ
    • Název (Google Books): Konec marketingu
    • Autoři: Gil Carlos
    • Datum vydání (Google Books): 2021-06-08
    • Identifikátory (ISBN): 9788027112968 (ISBN_13), 8027112966 (ISBN_10)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=true
    • Počet stran: 100
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Business & Economics
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: 0.2.2.0.preview.1
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=sQlIEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&edge=curl&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=sQlIEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=sQlIEAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=isbn:9788027112968&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=sQlIEAAAQBAJ&dq=isbn:9788027112968&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Konec_marketingu.html?hl=&id=sQlIEAAAQBAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): PARTIAL
    • Embedovatelná (embeddable): true
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=true
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=sQlIEAAAQBAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): SAMPLE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo