Kniha

Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Autor: Gil Carlos

Žánr: Odborná literatura > Management,Marketing > Marketing

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Koupit:

  • 312 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788027112968
    • Název: Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
    • Autor: Gil, Carlos, 1983-
    • Žánr: příručky, handbooks and manuals
    • Další autoři: Sýkorová, Ivana
    • Poznámky: Přeloženo z angličtiny
    • Jazyk: cze
    • Nakladatel: Grada
    • Rok vydání: 2021
    • Fyzický popis: 196 stran : ilustrace ; 24 cm
    • Formální heslo: příručky, handbooks and manuals
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo