Kniha Kellogg on Branding Autor: Alice Tybout, Philip Kotler, Tim Calkins Žánr: Odborné a naučné Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti John Wiley & Sons. Koupit: 946 Kč Seřadit podle: Nejnovější Nejlépe hodnocené Načítání recenzí... Načíst další recenze Přidat recenzi Vaše recenze: Hodnocení: Vyberte hodnocení ⭐ ⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ Odeslat recenzi Detaily knihy: ISBN: 9780471690160Název: Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of ManagementŽánr: antologie, anthologyDalší autoři: Tybout, Alice M., Calkins, TimFyzický popis: xvii, 334 s. : il. ; 24 cmFormální heslo: antologie, anthology