Kniha

Jak drahé je zdarma?

Autor: Dan Ariely

Žánr: Beletrie

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe - a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.

Koupit:

  • 319 Kč Buy now
  • 286 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788072522392
    • Název: Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě
    • Autor: Ariely, Dan, 1968-
    • Žánr: populárně-naučné publikace, popular works
    • Jazyk: cze
    • Fyzický popis: 215 s. ; 21 cm
    • Formální heslo: populárně-naučné publikace, popular works
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: adPfDwAAQBAJ
    • ETag: XXD/U4L6wRk
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/adPfDwAAQBAJ
    • Název (Google Books): Jak drahé je zdarma
    • Autoři: Dan Ariely
    • Datum vydání (Google Books): 2009-01-01
    • Identifikátory (ISBN): 9788072522392 (ISBN_13), 8072522396 (ISBN_10)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=true, image=true
    • Počet stran: 216
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Business & Economics
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: true
    • Verze obsahu: 1.565.447.0.preview.3
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=adPfDwAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&edge=curl&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=adPfDwAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=adPfDwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=isbn:9788072522392&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=adPfDwAAQBAJ&dq=isbn:9788072522392&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Jak_drah%C3%A9_je_zdarma.html?hl=&id=adPfDwAAQBAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): PARTIAL
    • Embedovatelná (embeddable): true
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=true
    • PDF dostupnost: isAvailable=true
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=adPfDwAAQBAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): SAMPLE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou?
    • Popis knihy: Kniha 'Jak drahé je zdarma?' od Dana Arielyho zkoumá psychologii rozhodování a ekonomiku chování. Autor se zaměřuje na koncept bezplatných nabídek a jejich vliv na lidské rozhodování.
    • Klíčová slova: rozhodování, iracionalita, behaviorální ekonomie
    • Cílová skupina: Dospělí čtenáři se zájmem o psychologii, ekonomii, marketing, osobní rozvoj a fungování lidského myšlení; vhodné pro laiky i odborníky hledající populárně-naučnou literaturu o lidském chování.[2]
    • Děj: Kniha „Jak drahé je zdarma?“ od Dana Arielyho zkoumá, jak iracionální faktory ovlivňují naše každodenní rozhodování. Autor na základě svých výzkumů a konkrétních příkladů ukazuje, že naše volby nejsou tak racionální, jak si myslíme. Prostřednictvím experimentů a analýz demonstruje, proč nás slovo 'zdarma' přitahuje dokonce i tehdy, když to není výhodné, proč dražší výrobky vnímáme jako kvalitnější a jak podleháme různým společenským předsudkům a marketingovým trikům. Kniha obsahuje také spoilery týkající se několika zásadních zvratů – například odhalení, že lidé opakovaně dělají stejné chyby, i když mají zkušenost, že se rozhodli špatně, a jak naši chybovost mohou využívat firmy a obchodníci v náš neprospěch. Výsledkem je, že čtenář získává hlubší porozumění vlastní motivaci a možnost se v budoucnu rozhodovat uvážlivěji a méně iracionálně.[2][3]
Jak drahé je zdarma?

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo