Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=E4ItzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=E4ItzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=E4ItzwEACAAJ&dq=isbn:9780571377343&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=E4ItzwEACAAJ&dq=isbn:9780571377343&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Influential.html?hl=&id=E4ItzwEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=E4ItzwEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): Almond Brown has no friends in real life . . . but 3.5 million followers online.
Děj: Almond Brown byla vržena do světa sociálních médií už od narození – ještě jako nenarozené dítě byla součástí online image své slavné matky. Dnes má Almond 3,5 milionu sledujících, ale v reálném životě žádné skutečné přátele. Veřejnost ji neustále sleduje a hodnotí, zatímco sama bojuje se závislostí na vnímání svého dokonalého vzhledu a trpí excoriací (neboli dermatillomanií) – nutkavým škrábáním kůže, což je forma sebepoškozování. Díky terapeutickým sezením je Almond nucena čelit svým osobním démonům i rodinným problémům a musí rozlišit, co je skutečné a co jen vnější obraz: vztahy, hodnotu a vlastní identitu. Kniha podrobně ukazuje temnou stránku života online influencerů, tlak na dokonalost, ztrátu soukromí i psychické následky, které tento životní styl přináší; zároveň však nabízí naději na uzdravení a hledání opravdových vztahů.
Klíčová slova: influenceři, mentální zdraví, sociální média, sebevědomí, sebeubližování, mládež, rodinné vztahy
Cílová skupina: Kniha je určena především pro dospívající a mladé dospělé čtenáře (YA), zejména ty, kteří se zajímají o témata spojená se sociálními médii, mentálním zdravím, sebepoškozováním a hledáním vlastní identity.