Kniha

Influence (The Psychology of Persuasion)

Autor: Robert Cialdini

Žánr: Podnikání

Dechberoucí titul z kategorie Podnikání od společnosti HarperCollins.

Koupit:

  • 927 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9780062937650
    • Název: Influence, new and expanded : the psychology of persuasion
    • Autor: Cialdini, Robert B., 1945-
    • Žánr: monografie, monographs
    • Nakladatel: Harper Business, an imprint of HarperCollins Publishers
    • Rok vydání: 2021
    • Fyzický popis: xix, 568 stran : ilustrace
    • Formální heslo: monografie, monographs
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: X1rYzQEACAAJ
    • ETag: GAv8/3n+0a4
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/X1rYzQEACAAJ
    • Název (Google Books): Influence, New and Expanded
    • Autoři: Robert B Cialdini
    • Datum vydání (Google Books): 2021
    • Identifikátory (ISBN): 0062937650 (ISBN_10), 9780062937650 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Počet stran: 592
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Compliance
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=X1rYzQEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=X1rYzQEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=X1rYzQEACAAJ&dq=isbn:9780062937650&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=X1rYzQEACAAJ&dq=isbn:9780062937650&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Influence_New_and_Expanded.html?hl=&id=X1rYzQEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=X1rYzQEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): New York Times bestseller, Dr. Robert B. Cialdini--the seminal expert in the field of influence and persuasion--explains the psychology of why people say yes and how to apply these principles ethically in business and everyday situations"--
Influence (The Psychology of Persuasion)

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo