Hyperaktivita nebo hypoaktivita
Žánr: Speciální pedagogika
Výchovné problémy vyplývající z poruch aktivity dětí dnes patří mezi nejčastější oblasti, které rodiče a učitelé konzultují s odbornými pracovišti. Tyto problémy velmi často vyvolávají rozporuplné postoje jak odborné veřejnosti tak i společnosti. Publikace řeší danou problematiku komplexně a nabízí netradiční témata, které pracují i s vysoce odbornou problematikou, která v tomto kontextu dosud v tomto druhu literatury nebyla cíleně řešena. Koncepce díla se zakládá na vysvětlení základních teoretických východisek mechanismu vzniku a rozvoje poruch aktivity se všemi jeho důsledky. Na teorii navazuje praktická část s ukázkami her či různých druhů cvičení. Publikace je určena pro učitele a rodiče, kteří mají v péči dítě s poruchami aktivity, vychovatelů ve školních klubech, lektorů volnočasových aktivit, trenérů sportovních aktivit, další členy rodiny tak pro studenty, kteří se připravují na povolání pedagoga.
Načítání recenzí...
Přidat recenzi
Detaily knihy:
