Kniha

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

Žánr: Marketing

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Koupit:

  • 281 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788087500514
    • Název: Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
    • Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
    • Žánr: monografie, monographs
    • Poznámky: 1000 výt
    • Jazyk: Anglické resumé
    • Fyzický popis: 220 s. : il. ; 24 cm
    • Formální heslo: monografie, monographs
Hudba v reklamě

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo