Hravá hudební výchova 3
Žánr: Učebnice > Základní škola > 3. třída > Hudební výchova
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím.Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-)Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí.Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím.Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce.Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo.Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím.Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat.Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií.Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostíZahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní.Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů.Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách.Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením.Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká.V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí.Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Načítání recenzí...
Přidat recenzi
Detaily knihy:
