Kniha

Historie mediální komunikace

Autor: Pavel Verner

Žánr: Marketing

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii.

Koupit:

  • 313 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788074520273
    • Název: Historie mediální komunikace
    • Autor: Verner, Pavel, 1952-
    • Žánr: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
    • Poznámky: Chronologický přehled
    • Fyzický popis: 192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm
    • Formální heslo: učebnice vysokých škol, textbooks (higher)
Historie mediální komunikace

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo