Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=USmGEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&edge=curl&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=USmGEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=USmGEAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=isbn:9781405139533&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=USmGEAAAQBAJ&dq=isbn:9781405139533&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Fashion_Marketing.html?hl=&id=USmGEAAAQBAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): PARTIAL
Embedovatelná (embeddable): true
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=true
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=USmGEAAAQBAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): SAMPLE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): For the designer starting up in business, this book offers a guide to the major decisions that will enable you to fulfil your creative potential and be a financial success: What are the major trends we should be monitoring?