Kniha

Epistemologie (nových) médií

Autor: Tomáš Dvořák

Žánr: Studie

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Koupit:

  • 221 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788073314941
    • Název: Epistemologie (nových) médií
    • Autor: Magidová, Markéta, 1984-
    • Žánr: kolektivní monografie, collective monographs
    • Další autoři: Jirsa, Tomáš, 1983-, Likavčan, Lukáš, 1991-, Dvořák, Tomáš, 1975-, Vanžura, Marek, Chudý, Tomáš, 1976-
    • Jazyk: Anglická resumé
    • Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze v Nakladatelství AMU
    • Rok vydání: 2018
    • Fyzický popis: 272 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 20 cm
    • Formální heslo: kolektivní monografie, collective monographs
Epistemologie (nových) médií

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo