Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=zDA6QQAACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=zDA6QQAACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=zDA6QQAACAAJ&dq=isbn:9781849830409&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=zDA6QQAACAAJ&dq=isbn:9781849830409&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Building_Strong_Brands.html?hl=&id=zDA6QQAACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=zDA6QQAACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed.