Kniha

Branding (In Five and a Half Steps)

Autor: Michael Johnson

Žánr: Design

Dechberoucí titul z kategorie Design od společnosti Thames & Hudson.

Koupit:

  • 1 275 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9780500518960
    • Název: Branding : in five and a half steps : the definitive guide to the strategy and design of brand identities
    • Autor: Johnson, Michael, 1964-
    • Žánr: monografie, obrazové publikace
    • Nakladatel: Thames & Hudson
    • Rok vydání: 2016
    • Fyzický popis: 320 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm
    • Formální heslo: monografie, obrazové publikace
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: kNiNEAAAQBAJ
    • ETag: Pk1KuY4KHoc
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/kNiNEAAAQBAJ
    • Název (Google Books): Branding
    • Autoři: Michael Johnson
    • Datum vydání (Google Books): 2016-11-15
    • Identifikátory (ISBN): 9780500518960 (ISBN_13), 0500518963 (ISBN_10)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=true, image=false
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Design
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=kNiNEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=kNiNEAAAQBAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=kNiNEAAAQBAJ&dq=isbn:9780500518960&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=kNiNEAAAQBAJ&dq=isbn:9780500518960&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Branding.html?hl=&id=kNiNEAAAQBAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=kNiNEAAAQBAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): The first part of the book shows how the birth of a brand begins not with finding a solution but rather with identifying the correct question—the missing gap in the market—to which an answer is needed.
Branding (In Five and a Half Steps)

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo