Kniha

Brand Strategy in Three Steps

Autor: Jay Mandel

Žánr: Byznys a management

Dechberoucí titul z kategorie Byznys a management od společnosti Kogan Page.

Koupit:

  • 796 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: vGhQzwEACAAJ
    • ETag: TJRgNxirkks
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/vGhQzwEACAAJ
    • Název (Google Books): Brand Strategy in Three Steps
    • Autoři: Jay Mandel
    • Datum vydání (Google Books): 2023-05-30
    • Identifikátory (ISBN): 139860979X (ISBN_10), 9781398609792 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Business & Economics
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=vGhQzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=vGhQzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=vGhQzwEACAAJ&dq=isbn:9781398609792&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=vGhQzwEACAAJ&dq=isbn:9781398609792&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Brand_Strategy_in_Three_Steps.html?hl=&id=vGhQzwEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=vGhQzwEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): Learn how to create an authentic and consistent brand strategy by focusing on the values of your company. This book breaks this process into three steps focused on brand identity, setting intentions and implementing the resulting strategy.
Brand Strategy in Three Steps

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo