Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=vGhQzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=vGhQzwEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=vGhQzwEACAAJ&dq=isbn:9781398609792&hl=&cd=1&source=gbs_api
Info link: http://books.google.de/books?id=vGhQzwEACAAJ&dq=isbn:9781398609792&hl=&source=gbs_api
Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Brand_Strategy_in_Three_Steps.html?hl=&id=vGhQzwEACAAJ
Prodejní země (saleInfo): DE
Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
Je e-kniha (isEbook): false
Země pro přístup (accessInfo): DE
Viditelnost (viewability): NO_PAGES
Embedovatelná (embeddable): false
Ve veřejné doméně (publicDomain): false
Text-to-speech povolení: ALLOWED
EPUB dostupnost: isAvailable=false
PDF dostupnost: isAvailable=false
Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=vGhQzwEACAAJ&hl=&source=gbs_api
Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
Povoleno sdílení citací: false
Vyhledávací úryvek (textSnippet): Learn how to create an authentic and consistent brand strategy by focusing on the values of your company. This book breaks this process into three steps focused on brand identity, setting intentions and implementing the resulting strategy.