Kniha

Brand New (Nová podoba značek)

Autor: Wally Olins

Žánr: Marketing

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.

Koupit:

  • 294 Kč Buy now
  • 299 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9788075290472
    • Název: Brand new : nová podoba značek
    • Autor: Olins, Wally, 1930-2014
    • Žánr: příručky, handbooks and manuals
    • Další autoři: Havlíček, Petr
    • Jazyk: Český text
    • Nakladatel: Slovart
    • Rok vydání: 2016
    • Fyzický popis: 200 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 24 cm
    • Formální heslo: příručky, handbooks and manuals
Brand New (Nová podoba značek)

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo