Kniha

Adland (A Global History of Advertising)

Autor: Mark Tungate

Žánr: Marketing

Dechberoucí titul z kategorie Marketing od společnosti Kogan Page.

Koupit:

  • 848 Kč Buy now

Načítání recenzí...

Přidat recenzi

Detaily knihy:

    • ISBN: 9780749464318
    • Název: Adland : a global history of advertising
    • Autor: Tungate, Mark, 1967-
    • Žánr: monografie, monographs
    • Nakladatel: KoganPage
    • Rok vydání: 2013
    • Fyzický popis: x, 259 stran : ilustrace ; 24 cm
    • Formální heslo: monografie, monographs
    • Typ záznamu (kind): books#volume
    • ID záznamu: -DthvgEACAAJ
    • ETag: tlcnRlCPdsU
    • Odkaz na záznam (selfLink): https://www.googleapis.com/books/v1/volumes/-DthvgEACAAJ
    • Název (Google Books): Adland
    • Autoři: Mark Tungate
    • Datum vydání (Google Books): 2013
    • Identifikátory (ISBN): 0749464313 (ISBN_10), 9780749464318 (ISBN_13)
    • Způsoby čtení (readingModes): text=false, image=false
    • Počet stran: 259
    • Typ tisku: BOOK
    • Kategorie: Business & Economics
    • Hodnocení (maturityRating): NOT_MATURE
    • Povolit anonymní logování: false
    • Verze obsahu: preview-1.0.0
    • Panelizace (panelizationSummary): containsEpubBubbles=false, containsImageBubbles=false
    • Odkazy na obálky (imageLinks): smallThumbnail: http://books.google.com/books/content?id=-DthvgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=5&source=gbs_api, thumbnail: http://books.google.com/books/content?id=-DthvgEACAAJ&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&source=gbs_api
    • Odkaz na náhled: http://books.google.de/books?id=-DthvgEACAAJ&dq=isbn:9780749464318&hl=&cd=1&source=gbs_api
    • Info link: http://books.google.de/books?id=-DthvgEACAAJ&dq=isbn:9780749464318&hl=&source=gbs_api
    • Kanonický odkaz na svazek: https://books.google.com/books/about/Adland.html?hl=&id=-DthvgEACAAJ
    • Prodejní země (saleInfo): DE
    • Prodejnost (saleability): NOT_FOR_SALE
    • Je e-kniha (isEbook): false
    • Země pro přístup (accessInfo): DE
    • Viditelnost (viewability): NO_PAGES
    • Embedovatelná (embeddable): false
    • Ve veřejné doméně (publicDomain): false
    • Text-to-speech povolení: ALLOWED
    • EPUB dostupnost: isAvailable=false
    • PDF dostupnost: isAvailable=false
    • Odkaz na webového čtečku (webReaderLink): http://play.google.com/books/reader?id=-DthvgEACAAJ&hl=&source=gbs_api
    • Stav přístupu (accessViewStatus): NONE
    • Povoleno sdílení citací: false
    • Vyhledávací úryvek (textSnippet): This new edition is updated to include a new preface, a revised introduction and touches on the effects of the current recession, the impact of recent digital technology and thoughts on the future of advertising.
Adland (A Global History of Advertising)

Další stránky: Akce Nábytek | Doručení | Dovolená Exotika | Dovolená Rumunsko | Hned Půjčit | Kód na Slevu | Online Květinářství | Půjčky Praha | Street View | TTJ | UKEA | Žřádlo